myb logo
EKSPERCI
Gwarancja profesjonalizmu

Jesteśmy praktykami biznesu motoryzacyjnego ​

Przekształcamy wyzwania rynkowe w rozwiązania, które prowadzą do realnego rozwoju biznesu.

MISJA
Poznajmy się

NASZE WARTOŚCI

uczciwość

Uczciwość

Wierzymy, że wszystkie decyzje i inicjatywy należy podejmować uczciwie. Przywództwo to dawanie innym dobrych przykładów do naśladowania, wymaganie tyle samo od siebie, co od innych.

odpowiedzialność

Odpowiedzialność

Przyjmujemy osobistą odpowiedzialność za jakość naszych usług i wyniki prowadzonych projektów. Staramy się być najlepsi w branży budując zaufanie do nas jako firmy i każdego członka naszego zespołu.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Uważamy, że nie ma miejsca na przeciętność i połowiczne starania. Pokonujemy trudności i aktywnie dążymy do doskonałości w każdym aspekcie naszego życia zawodowego.

relacje

Relacje

Wzajemne wspieranie się jest naszą podstawową zasadą. Cenimy otwartą komunikację i zachęcamy do nowych pomysłów, zdając sobie sprawę, że praca zespołowa, empatia i dialog tworzą najlepsze środowisko dla owocnych relacji z naszymi klientami.

praca zespołowa

Praca zespołowa

Nie mamy nic cenniejszego niż nasi ludzie. Szanujemy wyjątkowość każdego człowieka i wierzymy, że taka postawa buduje zespół pewnych siebie, kreatywnych specjalistów o wysokim stopniu inicjatywy i sprawczości.

ZESPÓŁ
Zaufani profesjonaliści

POZNAJ NASZYCH EKSPERTÓW​

Każdy z nas, doradców i trenerów zaangażowanych w mindYOURbusiness!, odrobił swoje biznesowe lekcje w otoczeniu korporacyjnym.
Jako konsultanci i doradcy, połączyliśmy te doświadczenia z umiejętnością sprawiania, że nasi Klienci i Ich zespoły handlowe, chcą z nami dyskutować o tym, jak ma wyglądać ich biznes. Docieramy do sedna. Pomagamy widzieć, tworzyć i osiągać więcej. Realnie. Praktycznie. Bez frazesów i rozdmuchanych teorii. Sprawiamy, że rzeczy się dzieją.

Mateusz Dmowski
Mateusz Dmowski

Automotive, Operations, Strategy, Sales, Process Optimization, Project Management, Change management, Coaching, Audyty, Szkolenia

Dorota Palczuk 1 (1)
Dorota Palczuk

Automotive, Operations, Process Optimization, Project Management, Marketing, Audyty, Szkolenia, Procesy serwisowe, Zarządzanie serwisem, Zarządzanie działem części​

Agata Pawłowska
Agata Pawłowska

Automotive, Sales, Coaching, Aftersales, Szkolenia, Opracowywanie i wdrażanie standardów, Trudne rozmowy menadżerskie, Kompetencje przyszłości, Komunikacja w zespole, Webinary, Certyfikacje

Jakub Dworzański
Jakub Dworzański​

Automotive, Operations, Process Optimization, Project Management, Marketing, Audyty, Szkolenia, Procesy serwisowe, Zarządzanie serwisem, Zarządzanie działem części​

Jakub Laskowski
Jakub Laskowski

Automotive, Operations, Process Optimization, Project Management, Marketing, Audyty, Szkolenia, Procesy serwisowe, Zarządzanie serwisem, Zarządzanie działem części​

Marcin Totuszynski
Marcin Totuszyński

Automotive, Sales, Project Management, Coaching, Coaching on the Job, Sales advisors certification, Trainings, PLT’s

Rafał Baka
Rafał Baka

Automotive, Process Optimization, Szkolenia

Grzegorz Wisłocki
Grzegorz Wisłocki

Automotive, Sales, Process Optimization, Project Management, Coaching, Audyty, Systemy motywacyjne, Budowa i rozwój placówek partnerskich

Michał Rytel
Michał Rytel

Automotive, Akcesoria, Motocykle, Części zamienne

krystian murdza
Krystian Murdza

Automotive, Used Cars
Market, Team Building,
Process Creation &
Optimization, Project
Management

Adriab Brudziak
Adrian Burdziak

Finance managment, CFO, Controlling, Reporting, Internal audit, Statury reports, Grow together, Project managment, Change managment, Proces optimization, Creating new solutions, Business managment, Business comparison, Business improvment, Investment

Adam Kowalczyk
Adam Kowalczyk

Automotive, Sales, F&I, Coaching, Szkolenia, Audyty, Finansowe F&I

Mateusz Dmowski

Automotive, Operations, Strategy, Sales, Process Optimization, Project Management, Change management, Coaching, Audyty, Szkolenia

Mateusz Dmowski

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

W 2001 roku zacząłem pracę u dealera Mercedesa i tak pozostało na wiele lat. Najpierw byłem recepcjonistą, potem sprzedawcą salonowym, sprzedawcą flotowym, kierownikiem sprzedaży, dyrektorem sprzedaży. Ostatecznie trafiłem do Mercedes-Benz Warszawa, czyli firmowego salonu Mercedesa w Warszawie. W międzyczasie przez 3 lata byłem oddelegowany do Łodzi, gdzie w grupie Bemo Motors, czyli grupie dealerskiej otwierałem nową stację dealerską. Tam odpowiadałem później za sprzedaż.
Następnie wróciłem do Mercedes-Benz Warszawa.
Kolejnym krokiem zawodowym była praca dla importera, a konkretnie Volkswagen Group Polska, gdzie objąłem stanowisko kierownika sprzedaży marki SEAT.
Po tym etapie zdecydowałem się odejść z korporacji i założyłem Mind Your Business.

Czym zajmujesz się w MYB?

Jestem założycielem firmy, pierwszym i przez wiele lat jedynym jej konsultantem. Specjalizuję się w obszarze projektowo-sprzedażowo-zarządczym. Mam też za sobą projekty doradcze, które na bieżąco realizuję w Polsce i za granicą.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

… bo uważam nieskromnie, że jedną z moich supermocy jest to, że widzę więcej niż inni. To się przekłada na konkretne algorytmy, schematy różnych rozwiązań, z których wybieramy razem z klientem te najlepsze. Później są one – z moją pomocą lub czasami bez – z sukcesem realizowane.
… bo widzę pewne rzeczy, potrafię o nich rozmawiać i jestem dobry w opracowywaniu skutecznych, sprawdzonych i nieszablonowych rozwiązań.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Kolosalne, chociaż sam fakt, że ja coś robiłem X lat temu, czy to w Mercedesie czy Seacie, dzisiaj nie jest już tak istotne, dlatego, że świat się zmienił i ten biznes wygląda inaczej. Ale decyzje, które wtedy podejmowałem – dobre, słabe, udane, nieudane – i ludzie, których poznałem na swojej drodze, od których mogłem się uczyć, ta kompilacja jest szczególnie cenna i tak rozumiane doświadczenie biznesowe jest istotne. Dodając do tego 10 lat doświadczenia biznesowego w MYB powoduje, że jestem dobrym doradcą i dobrym trenerem.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Najbardziej lubię biznesowy proces twórczy i jego efekty. Od pomysłów rodzących się w trakcie projektów, wiedzy przekazanej w szkoleniach, czy też konkretne rozwiązania w projektach doradczych. Największą radość i satysfakcję przynosi efekt końcowy. Moment, w którym przekonujemy się, że to, co udało nam się wypracować, po prostu działa.

A co jest najbardziej wymagające?

Oprócz logistyki, sporej ilości przygotowań, organizacji wyjazdów najbardziej wymagająca jest potrzeba perfekcyjnego wsłuchania się i zrozumienia potrzeb i oczekiwań Klientów, aby ostatecznie w pełni je zaspokoić.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Do niedawna byłem przekonany do bycia multibranżowym doradcą, ale fakt jest taki, że najlepiej jest działać na tym polu, w którym jest się najlepszym ekspertem. Myślę więc, że lubię pracować w branży automotive, a szczególnie z markami premium, które najlepiej znam i rozumiem.

Agata Pawłowska

Automotive, Sales, Coaching, Aftersales, Szkolenia, Opracowywanie i wdrażanie standardów, Trudne rozmowy menadżerskie, Kompetencje przyszłości, Komunikacja w zespole, Webinary, Certyfikacje

Agata Pawłowska

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Moja ścieżka kariery jest bardzo różnorodna. Począwszy od pracy na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży korporacyjnej w dużych międzynarodowych firmach, jak Philips czy Star Alliance po decyzję o podjęciu pracy na własny rachunek.
Od ponad 10 lat pracuję jako trener handlowo-produktowy z firmą Apple. Ponadto pracuję dla kilku czołowych firm szkoleniowych w Polsce, jak i dla moich własnych Klientów, de facto z każdej branży. Wymienię tylko kilka z nich, kierując się długością i skalą projektu: Bank PKO BP, BMW, Peugeot/Citroen, KIA, Skoda, Jaguar&LandRover, Philip Morris, Costa Coffee, Siemens, EFL, Alior Bank, Instytucje publiczne, Intercars, Totalizator Sportowy, CBRE, Okręgowa Izba Radców Prawnych.

Czym zajmujesz się w MYB?

Trener / Coach / Konsultant / Assesor

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Lubię sięgać po praktyczne i jednocześnie nieoczywiste rozwiązania.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Moje własne doświadczenie biznesowe odgrywa bardzo ważną rolę w mojej pracy jako konsultanta/trenera. Jest to bardzo pomocne narzędzie, które pozwala mi na zbudowanie większej wiarygodności w oczach klienta. Dzięki temu, że miałem styczność z różnymi aspektami prowadzenia biznesu, potrafię lepiej zrozumieć perspektywę klienta i zidentyfikować problemy, z którymi może się borykać.
Mając własne doświadczenie biznesowe, rozumiem realia biznesu, a to pozwala mi posługiwać się konkretnymi przykładami, które pomagają w zrozumieniu różnych aspektów od twardych wskaźników po aspekty związane z zarządzaniem ludźmi. Dodatkowo, potrafię zaoferować praktyczne wskazówki, jak rozwiązać problemy i uniknąć błędów, których sam lub moi inni klienci doświadczyli.
Moje doświadczenia pozwalają mi spojrzeć na problemy klienta z różnych perspektyw i zaproponować rozwiązania, które mogą być skuteczne w praktyce. Wszystko to pozwala mi pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Po pierwsze, moje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe pozwala mi spojrzeć na problemy z różnych perspektyw, zidentyfikować ich przyczyny i zaoferować skuteczne, rozwiązania. Potrafię słuchać, aby mieć pewność, że to co ważne dla Klienta na pewno wybrzmiało.
Po drugie, moje podejście do rozwiązywania problemów jest bardzo praktyczne, co oznacza, że skupiasz się na tym, co działa w praktyce, a nie tylko na teorii. A to przekłada się na realne korzyści dla Klienta.
Po trzecie, firmy z którymi współpracuję w projektach doradczych cenią sobie fakt, iż jako konsultant, nie jestem emocjonalnie zaangażowana w firmę, co pozwala, mi spojrzeć na sytuację z dystansem i zaproponować nowe i skuteczne rozwiązania.
Po czwarte jestem osobą energiczną, komunikatywną i pozytywnie nastawioną do ludzi i otoczenia. Fajnie się ze mną pracuje.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Najbardziej lubię to, że praca w charakterze trenera, konsultanta wymaga ode mnie ciągłego rozwoju.

A co jest najbardziej wymagające?

Transparentna komunikacja. Moje doświadczenie wskazuje, że bardzo wiele firm, menadżerów mimo deklaracji nie są gotowi w ten sposób się komunikować.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Automotive, Finanse, Nowoczesne technologie, Sprzedaż i obsługa Klienta, IT.

Jakub Dworzański

Automotive, Operations, Process Optimization, Project Management, Marketing, Audyty, Szkolenia, Procesy serwisowe, Zarządzanie serwisem, Zarządzanie działem części

Jakub Dworzański

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Od niespełna 20 lat jestem związany zawodowo z obsługą posprzedażną w automotive. Miałem okazję pracować w organizacjach importerskich oraz dealerskich w obszarach procesów gwarancyjnych, wsparcia technicznego, organizacji i realizacji szkoleń a także m.in. jako Regionalny Kierownik Obsługi Posprzedażnej, Kierownik Działu Części, Kierownik Projektu czy Konsultant wdrożeniowy. Pracowałem lub pracuję z takimi markami jak Volvo Cars, Volkswagen Group: Skoda, Seat, BMW, Jaguar, Land Rover.

Czym zajmujesz się w MYB?

W MYB realizuję szkolenia związane z obsługą posprzedażną: w szczególności z zarządzania serwisem i działem części i obszarów gwarancyjnych. Współuczestniczę też w bardziej kompleksowych projektach w branży motoryzacyjnej.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Lubię zmiany i nowe wyzwania, a każdy kolejny projekt takie zapewnia. Z całą pewnością w tej pracy nie ma nudy ani monotonii.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Dzięki zdobytemu doświadczeniu od kilku lat współpracuję z menedżerami średniego szczebla
w obszarach organizacji serwisu i magazynów części zamiennych oraz sprzedaży i marketingu serwisowego.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

W realizowanych projektach wdrożyliśmy z sukcesem zmiany w procesach i postawach oraz osiągnęliśmy cele biznesowe wspierane zarządzaniem przez wskaźniki jakościowe i efektywnościowe. Myślę, że efekty „bronią się” najlepiej i przynoszą kolejne projekty do realizacji.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

W mojej pracy satysfakcję daje mi zdobywanie nowych i przekazywanie posiadanych kompetencji w praktyce. Cenię warsztatowe podejście do realizacji szkoleń, w którym uczestnicy są aktywnie zaangażowani w rozwój swoich kompetencji.

A co jest najbardziej wymagające?

W dzisiejszych czasach otoczenie i sytuacja jest tak dynamiczna, że nie wystarczy samemu odnaleźć się w nowych realiach, ale sztuką jest „otworzyć” na te zmiany uczestników projektu czy szkolenia i trwale ich zaangażować w kolejne wyzwania.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Motoryzacja to moja pasja od zawsze i jako taka pozostaje też głównym obszarem moich zainteresowań zawodowych.

Jakub Laskowski

Automotive, Operations, Process Optimization, Project Management, Marketing, Audyty, Szkolenia, Procesy serwisowe, Zarządzanie serwisem, Zarządzanie działem części

Jakub Laskowski​

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Czym zajmujesz się w MYB?

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

A co jest najbardziej wymagające?

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Marcin Totuszynski

Automotive, Sales, Project Management, Coaching, Coaching on the Job, Sales advisors certification, Trainings, PLT’s

Marcin Totuszyński

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Z wykształcenia ekonomista z dyplomem Akademii Ekonomicznej w Katowicach (2000) oraz absolwent studiów podyplomowych w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi (2014). Posiadam certyfikat szkoły trenerów Metrum w Katowicach (2006) oraz licznych kursów doszkalających takich jak Skuteczna sprzedaż i zarządzanie zespołem sprzedażowym (2010), Job Coaching Methodology Training Course (2012) czy Szkoła Coachingu (2017).

W 2018 roku otworzyłem pierwszą w Polsce szkołę trenerów automotive MotoTrainer. W 2019 roku jako jedyny Polak na świecie ukończyłem certyfikację trenerską w BMW Group z wyróżnieniem, a moje zdjęcie zaświadczające o tym wydarzeniu widnieje na ścianie Hall of Fame w Training Academie w Unterschleisscheim pod Monachium.

W pracy zawodowej zaczynałem od handlowca, a skończyłem na kierowaniu działem importu i eksportu, gdzie „od zera” budowałem strukturę sprzedażową w Polsce i na rynkach europejskich.

Od 17 lat prowadzę szkolenia dla branży automotive. Prowadziłem szkolenia min. dla takich marek jak: BMW, BMW Motorrad, KIA, SEAT, Volkswagen, FORD, Honda, Magnetti Marelli.

Czym zajmujesz się w MYB?

Szkoleniami sprzedażowymi, certyfikacjami doradców i kierowników sprzedaży, przygotowywaniem programów i ścieżek szkoleniowych, przygotowaniem i rewizją materiałów szkoleniowych.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem życiowym nic nie kosztuje, a daje mnóstwo satysfakcji.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Własne doświadczenie daje przede wszystkim wiarygodność w oczach Klienta. Ponadto doświadczenie daje odpowiedzi na wiele trudnych, choć powtarzalnych problemów i wyzwań, które były są i będą obecne w praktyce biznesowej.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Bo zawsze stawiam na najwyższą jakość świadczonych usług. Jeżeli na jakimś temacie znam się jedynie pobieżnie to zwyczajnie odpuszczam, wolę by zrobił to ktoś bardziej kompetentny w danym obszarze. Dzięki temu firmy mają pewność, że prowadzony przeze mnie projekt zakończy się sukcesem.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Bardzo wiele rzeczy lubię. W pracy trenera, mentora, coacha kluczowy jest cel, efekt, który chcemy osiągnąć. Jako ekspert w danym obszarze mam dużą swobodę doboru środków do realizacji celu. Dzięki temu każdy projekt jest inny, ciekawy, a satysfakcja z sukcesu zawsze „świeża”, bo wynika z kreatywności, a nie z zastosowania tego samego zestawu narzędzi za każdym jednym razem.

A co jest najbardziej wymagające?

Dużym wyzwaniem jest czasami dopasowanie programu czy narzędzi do standardów, zwyczajów, reguł np. danej marki. Czasami te wytyczne mają już swoje lata, zwyczajnie nie nadążają za szybko zmieniającą się branżą. Jeżeli mają ograniczający wpływ na metody szkoleniowe to w efekcie mogą wpływać negatywnie na efektywność całego procesu.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Branża automotive jest bezsprzecznie moją ulubiona. Produkt jest ciekawy, branża podlega dynamicznym zmianom, zawsze coś się dzieje.

Rafał Baka

Automotive, Process Optimization, Szkolenia

Rafał Baka

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Pierwsze kroki w sprzedaży stawiałem w agencji reklamowej jako przedstawiciel handlowy. Praca opierała się o dostarczenie materiałów reklamowych dla małych i średnich firm oraz Instytucji Państwowych, często na podstawie przetargów. Następnym krokiem było zaprzyjaźnienie się z Call Center, w którym rozwijałem się pod kątem sprzedaży telefonicznej oraz obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Następnie przyszedł czas na branżę motoryzacyjną, bardzo szybko zgłębiłem wiedzę odnośnie finansowania, zrozumiałem i pokochałem świat automotive, co przełożyło się na możliwość zbudowania własnego zespołu sprzedażowego w firmie zajmującej się sprzedażą zdalną pojazdów używanych. W związku z rozwojem firmy zmieniłem swoje stanowisko na trenera wewnętrznego oraz dodatkowo zajmowałem się poszerzaniem sieci partnerów:
Onboarding, szkolenia dla partnerów, szkolenie z procesu obsługi zdalnej, szkolenia CRM, znajomość rynku i produktów finansowych.

Czym zajmujesz się w MYB?

W MYB realizuję projekty z obszaru sprzedaży i obsługi zdalnej oraz zarządzania CC.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

… bo to znakomite uczucie móc mieć wpływ na rozwój firmy klienta, szczególnie w tak nieprzewidywalnych czasach, jakie dzisiaj mamy.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Bogate doświadczenie i wypracowane reakcje na zmiany rynkowe są bardzo istotne w składance kompetencji potrzebnych do doradzania w zakresie biznesu. 

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Jestem osobą wspierającą, aktywnie słuchającą klienta i uczestników projektu. Zawsze szukam pozytywnych rozwiązań nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Moje zaangażowanie i postawa przy pracy nad projektem owocują pozytywnym nastawieniem zespołu i konkretnym pakietem zmian podnoszących poziom jakości obsługi klienta oraz zarządzania zespołem w CC. 

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Współpracę z uczestnikami szkoleń oraz ich reakcje na szkoleniach. Możliwość poszerzania wiedzy w nowych strefach i wymianę doświadczeń.

A co jest najbardziej wymagające?

Trudne i wymagające sytuacje dają największą satysfakcję, gdy z sukcesem udaje się znaleźć sposób na ich rozwiązanie.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Bez wątpliwości to branża Automotive daje mi najwięcej satysfakcji.

Grzegorz Wisłocki

Automotive, Sales, Process Optimization, Project Management, Coaching, Audyty, Systemy motywacyjne, Budowa i rozwój placówek partnerskich

Grzegorz Wisłocki​

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Posiadam niemal 20-letnie doświadczenie biznesowe w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży motoryzacyjnej – w markach wolumenowych i premium, a także w branży producentów naczep, przyczep i zabudów samochodowych.
Doświadczenie projektowe, wdrożeniowe, szkoleniowe i audytorskie . Większość zrealizowanych projektów dotyczyła sprzedaży, zarządzania sprzedażą i poprawy jej efektywności, a także tworzenia systemów motywacyjnych dla Doradców Handlowych.

Czym zajmujesz się w MYB?

W MYB pracuję przy projektach szkoleniowych , wdrożeniowych , konsultingowych i audytorskich.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

… posiadając niemal 20 letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży motoryzacyjnej , poparte wieloma sukcesami , jestem w stanie podzielić się moją wiedzą i umiejętnościami z każdym zespołem sprzedażowym w bardzo szerokim zakresie.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

W mojej doświadczenie odgrywa bardzo dużą rolę. W mojej karierze spotkałem się bardzo różnorodnymi sytuacjami które udało mi się rozwiązać z korzyścią dla mojego biznesu. Ponadto umożliwia lepsze zrozumienie rynku, identyfikowanie problemów i okazji, budowanie zaufania, kreatywne rozwiązywanie problemów oraz pełnienie roli mentora i wsparcie dla klientów.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Firmy korzystają z doradztwa biznesowego, ponieważ poszukują specjalistycznej wiedzy, obiektywizmu, wsparcia w opracowywaniu strategii i planów działania, poprawy wydajności oraz rozwoju kompetencji swojego zespołu. Doradcy tacy jak Ja mogą dostarczyć wartościowe spojrzenie zewnętrzne i pomóc firmie osiągnąć sukces w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Jako że jestem osobę bardzo otwartą , najbardziej lubię kontakt z ludźmi . Uważam że jest to nieodzowna cecha dla każdego , kto z sukcesem chce zajmować się sprzedażą. Lubię też to , że mogę mieć wpływ na rozwój firm, oraz pracujących tam ludzi.

A co jest najbardziej wymagające?

Niestety praca doradcy biznesowego wiąże się z ciągłą presją czasu i wyniku.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Ze względu na doświadczenie zawodowe najbardziej lubię pracować z dealerami i importerami z branży Automotive.

Michał Rytel

Automotive, Akcesoria, Motocykle, Części zamienne

Michał Rytel​

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Cała moja dotychczasowa kariera zawodowa jest związana z branżą automotive. Swoje pierwsze poważne doświadczenie zdobyłem w marce Mercedes-Benz jako pracownik działu callcenter, następnie jako sprzedawca w dziale części zamiennych i akcesoriów.
W 2010 roku związałem się z marką BMW w dziale Aftersales, gdzie zajmowałem się sprzedażą części zamiennych oraz akcesoriów. Kolejnym wyzwaniem zawodowym w ramach pracy w BMW było otwarcie nowo powstałego salonu BMW Motorrad. Do moich obowiązków należało zarządzanie sprzedażą motocykli oraz akcesoriami motocyklowymi. Od 2015 roku byłem odpowiedzialny za sprzedaż Akcesoriów i szeroko pojęte zagadnienie doposażeń pojazdów BMW MINI i BMW Motorrad.

Czym zajmujesz się w MYB?

W MYB zajmuję się prowadzeniem szkoleń z zakresu sprzedaży akcesoriów w branży automotive.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Jestem doradcą biznesowym, bo chcę podzielić się wiedzą i doświadczeniem, tak aby sprzedaż akcesoriów była skuteczna, zyskowna i przynosząca satysfakcję nie tylko klientom.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Moje wieloletnie doświadczenie biznesowe związane z zarządzaniem i sprzedażą akcesoriów odgrywa kluczowe znaczenie. Na przestrzeni kilkunastu lat pracy w dealerstwie, wiem jak istotna jest synergia między działami sales, aftersales i nowoczesnym marketingiem.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Firmy korzystają z mojego wsparcia, ponieważ moim największym atutem jest szeroka wiedza o procesach w sprzedaży akcesoriów.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

W pracy najbardziej lubię osiągać satysfakcję wynikającą z zadowolenia klienta.

A co jest najbardziej wymagające?

Najbardziej wymagającym jest dokładna, wnikliwa i wielopoziomowa analiza funkcjonowania tak, aby dobrze dopasować szkolenie lub plan naprawczy do klienta.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Najbliższa jest mi branża motoryzacyjna, a w szczególności, ze względu na pasję, rynek motocyklowy.

krystian murdza

Automotive, Operations, Process Optimization, Project Management, Marketing, Audyty, Szkolenia, Procesy serwisowe, Zarządzanie serwisem, Zarządzanie działem części

Krystian Murdza​

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

W 2013 roku dołączyłem do zespołu największej ówcześnie grupy dealerskiej w Polsce – firmy KrotoskiCichy odpowiadająca za sprzedaż samochodów marki Skoda na terenie Pomorza
Środkowego. W ramach awansu wewnętrznego powierzono mi prowadzenia działu samochodów używanych. Po 7 latach kariery dealerskiej postanowiłem podjąć nowe wyzwanie w ramach Grupy OLX obejmując stanowisko szefa działu zakupowego dla projektu 321 Sprzedane powerade by OTOMOTO budując i tworząc całą firmę – jej struktury i procesy – od zera.

Czym zajmujesz się w MYB?

Konsultacjami, szkoleniami i zarządzaniem projektami w obszarach powiązanych z samochodami używanymi.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Potrafię przyglądać się problemom i wyzwaniom z rożnych perspektyw pomagając firmom identyfikować możliwości, oceniać ryzyko i opracowywać skuteczne strategie działania. Moje zadanie jako doradcy polega na dostarczaniu rzetelnych informacji i pomocy w podejmowaniu decyzji z uwzględnieniem zakładanych celów biznesowych.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Moje doświadczenia pozwoliły mi poznać zarówno smak sukcesu, jak i porażki. Pracując dla firm o ugruntowanej pozycji na rynku, a następnie rozpoczynając działanie w środowisku startupowym miałem unikalną możliwość obserwacji rozwoju biznesu z kompletnie różnych perspektyw. Te lekcje w połączeniu ze specyficzną wiedzą pozyskaną z różnych źródeł zdecydowanie pomagają stawiać czoło nawet najbardziej ambitnym przedsięwzięciom.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Ze względu na klientocentryczność, nastawienie na możliwie szybkie i skuteczne osiągnięcie postawionych przede mną celów oraz konkretną wiedzę branżową popartą sukcesami. Te cechy w połączeniu z wysoką komunikatywnością i dużym zaangażowaniem są gwarantem zadowolenia Klienta, które w relacjach biznesowych jest dla mnie absolutnie kluczowe.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Upraszczanie procesów i obserwowanie efektów zaproponowanych zmian – te dwie rzeczy nieprzerwanie od ponad 10 lat powodują codziennych uśmiech na mojej twarzy. Możliwość wykorzystywania zdobytych przez lata doświadczeń i przekładanie ich na konkretne, wymierne korzyści dla biznesu jest bardzo satysfakcjonujące.

A co jest najbardziej wymagające?

Dobre rozpoznanie potrzeb Klienta – to najważniejszy w mojej ocenie etap współpracy, który definiuje wszystkie kolejne kroki rozwoju wspólnych projektów. Bez odpowiedniego zrozumienia oczekiwań trudno jest budować odpowiednią relację, dlatego zawsze staram się poświęcić bardzo dużo uwagi na zdefiniowanie mierzalnych wskaźników sukcesu.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Lubię współpracować z firmami zdeterminowanymi do działania – sprawczość wewnątrz organizacji jest kluczowa do przeprowadzenia zmian, które są niezbędne. Moją specjalnością jest branża automotive, a w szczególności rynek samochodów używanych, ale chętnie podejmuje się wyzwań i projektów związanych ze sprzedażą, zakupami czy zarządzaniem zasobami ludzkimi w ramach organizacji.

Adriab Brudziak

Finance managment, CFO, Controlling, Reporting, Internal audit, Statury reports, Grow together, Project managment, Change managment, Proces optimization, Creating new solutions, Business managment, Business comparison, Business improvment, Investment

Adrian Burdziak

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Od 13 lat buduje swoje doświadczenie w kontrolingu i zarządzaniu finansami, najdłużej w obszarze firm handlowych i motoryzacyjnych.

Czym zajmujesz się w MYB?

W MYB zajmuję się finansami, controllingiem, raportowaniem, analizą finansową, metodą wyceny projektów i firm.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Jestem doradcą biznesowym bo łączenie wspólnej wiedzy i rozwiązań buduje wartość dodaną biznesu.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Moje doświadczenie pozwala mi odpowiadać na oczekiwania od dostawców oraz wykorzystać kreatywne myślenie. Wspólna nauka i wsłuchiwanie się w potrzeby zawsze przynosi efekty dla obu stron.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Ponieważ posiadam eksperckie doświadczenie w raportowaniu firm motoryzacyjnych, w tym umiejętności prezentacji i budowania zrozumiałych raportów. Potrafię wykorzystać potencjał procesu budżetowania jako zrozumienia własnego przedsiębiorstwa i menadżera. reporting, creating new solutions, internal audit, business managment, business comparison, business improvment, investment

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Najbardziej satysfkacjonuje mnie wspólny cel grupy osób, wprowadzanie zmian i podnoszenie efektywności rozwiązań. Zmiany w systemach finansowych i sprzedażowych, aby dane były porównywalne.

A co jest najbardziej wymagające?

Motywowanie zespołu do wspólnych celów, poprzez ich określenie i zrozumienie każdego członka zespołu. Krótkookresowe minimalizowanie kosztów wymaga precyzyjnej informacji zarządczej.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Firmami branży motoryzacyjnej bądź budowlanej, z ludźmi otwartymi na zmianę oraz projektami nakierunkowanymi na długookresowe cele.

Dorota Palczuk 1 (1)

Automotive, Operations, Strategy, Sales, Process Optimization, Project Management, Change management, Coaching, Audyty, Szkolenia

Dorota Palczuk​

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Czym zajmujesz się w MYB?

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

A co jest najbardziej wymagające?

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Adam Kowalczyk

Automotive, Sales, F&I, Coaching, Szkolenia, Audyty, Finansowe F&I

Adam Kowalczyk

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

W zasadzie zawsze sprzedawałem. Przez 10 lat w branży ubezpieczeń majątkowych i na życie. Przeszedłem ścieżkę rozwoju od sprzedaży jako Agent, przez zarządzanie działem marketingu w oddziale Towarzystwa Ubezpieczeniowego aż do zarządzania siecią Agnetów Ubezpieczeniowych. Ostatnie 23 lata to szeroko rozumiana branża Automotive. Począwszy od Instytucji finansowych związanych z branżą dealerską, gdzie zarządzałem współpracą pomiędzy dealerem a bankiem/ leasingiem. Miałem przyjemność brać udział we wprowadzaniu do Polski metodologii sprzedaży F&I, która dzisiaj jest powszechnie stosowana. Zarządzałem również jako Dyrektor Departamentów Sprzedaży grupą Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za współpracę z Dealerami. Jako Dyrektor Departamentu, odpowiadałem również za współpracę z Importerami. Oprócz IF poznałem również pracę w Największych Grupach Dealerskich – Holding1 czy MMCars – pracując jako Expert / Dyrekotr odpowiadający za współpracę z IF i tworzenie oraz zarządzanie działami F&I w całej Grupie. Od 15 lat prowadzę firmę szkoleniowo – consultingową, która całościowo zajmuje się wsparciem w tworzeniu i zarządzanie obszarem F&I w stacji dealerskiej jak również odpowiadam za szkolenia działów współpracy IF z dealerami.

Czym zajmujesz się w MYB?

F&I – czyli wszystko co związane z Finansowaniem i Ubezpieczeniami, zarówno od strony sprzedaży, zarządzania jak i współpracy z IF.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Mam ten wyjątkowy komfort, że mogę bez obaw odwoływać się do swoich doświadczeń potwierdzonych najlepszymi wskaźnikami realizacji. Mogę też śmiało pracować z np. Handlowcami czy Specjalistami F&I z klientem końcowym.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia? Mogę odpowiedzieć jednym słowem – rekomandacje. Sprawdzone metody, oraz przekraczanie oczekiwań co do wyników, są podstawą poleceń do kolejnych klientów. Czy mówiłem też o wyjątkowym uroku osobistym? 🙂

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Fazę pokonywania obiekcji przed zmianą modelu pracy z klientem a następnie faza wzrostu.

A co jest najbardziej wymagające?

Zmiana przyzwyczajeń sprzedażowych Handlowców czy Specjalistów F&I.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Najlepiej czuję się w stacji dealerskiej ale wiele szkoleń zaczyna się też w IF, która jest dominująca np: captive.

ikona doradztwo biznesowe 1

Doradztwo

ikona szkolenia 1

Szkolenia

ikona audyty 1

Wdrożenia i Audyty

ikona couching 1

Coaching

Jesteśmy grupą skutecznych praktyków – sprzedawców, menedżerów, trenerów i doradców w jednym. Razem tworzymy zgrany zespół połączony wiedzą, umiejętnościami, doświadczeniem oraz przywiązaniem do wspólnych wartości. Zawsze staramy się zrozumieć i zaspokoić potrzeby klienta tak skutecznie, jak to możliwe. Stawiamy czoła największym wyzwaniom pracując z największymi firmami i markami. Jesteśmy doświadczeni, kreatywni i oddani poszukiwaniu rozwiązań, które skierują Twój biznes na prostą ścieżkę do celu.

Zaproś nas do współpracy. Nie ma lepszego sposobu, aby upewnić się, że podejmujesz właściwe decyzje.

PARTNERZY
Poznaj naszych klientów

z kim pracujemy

KONTAKT
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Szukasz sprawdzonego przewodnika w biznesie?

Chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci osiągnąć
Twoje cele biznesowe?

Formularz zapytania

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Zawartość treści:
I. Administrator
II. Proces przetwarzania danych osobowych
III. Postanowienia końcowe

 

  1. Administrator

Administratorem strony internetowej www.myb.pl, sypro.myb.pl oraz administratorem danych osobowych osób wysyłających zapytanie poprzez formularz kontaktowy oraz kontaktujących się na podane w zakładce „Kontakt” dane kontaktowe jest przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą mindYOURbusiness! Mateusz Dmowski z siedzibą w Warszawie przy ul. Podłużnej 45/14 (03-290 Warszawa), posiadający numer NIP: 5361562213 oraz numer REGON: 016363339, dalej: my.

 

  1. Proces przetwarzania danych osobowych

Podawane nam dane osobowe przetwarzamy zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1), dalej: RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000), dalej: UODO, a także innymi aktami normatywnymi prawa krajowego oraz Unii Europejskiej.
W trosce o transparentność procesu przetwarzania danych osobowych, a także respektując autonomię informacyjną osób, których dane przetwarzamy, stosowanie do treści art. 13 RODO, poniżej podajemy informacje o przetwarzaniu według następującego porządku:

  1. Cel przetwarzania, podstawa prawna i okres przechowywania danych osobowych,
  2. Odbiorcy danych osobowych,
  3. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych,
  4. Konsekwencje niepodania danych osobowych,
  5. Bezpieczeństwo danych osobowych.
  1. Cele przetwarzania, podstawa prawna i okres przechowywania danych osobowych

Cele przetwarzania danych osobowych

  • prowadzenie działań marketingowych, w tym wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
  • udzielenie odpowiedzi na zapytanie, w zależności od potrzeb – podjęcie działań zgodnie z życzeniem osoby kontaktującej się

Podstawa prawna

  • zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • zgoda z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.; dalej: UŚUDE
  • prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Okres przechowywania danych osobowych

  • do momentu wniesienia sprzeciwu wobec ich dalszego przetwarzania lub wycofania zgody
  • niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub podjęcia działań zgodnie z życzeniem osoby kontaktującej się

 

  1. Odbiorcy danych osobowych

Podane nam dane osobowe udostępniamy wyłącznie trzem grupom podmiotów. W pierwszej kolejności są to nasi pracownicy i współpracownicy, którzy zajmują się obsługą kierowanych do nas zapytań i muszą mieć dostęp do zebranych danych w celu wykonywania powierzonych im zadań służbowych. Każdej osobie zaangażowanej w przetwarzanie danych osobowych wydajemy odpowiednie upoważnienie. Podane nam dane osobowe udostępniamy również stale współpracującym z nami podmiotom przetwarzającym, z usług których korzystamy w celu bardziej efektywnego wykonywania podejmowanych przez nas działań, np. dostawcy usług IT, utrzymanie strony internetowej. W takim przypadku przekazanie danych następuje na podstawie podpisanych umów powierzenia do przetwarzania danych osobowych, w których zobowiązujemy naszych dostawców do zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. W pewnych sytuacjach możemy także przekazać przetwarzane przez nas dane innym odbiorcom, np. administratorom serwisów społecznościowych, z którymi jest zintegrowana nasza strona. Czynimy to jednak jedynie w niezbędnym zakresie i w uzasadnionych przypadkach lub za zgodą osoby, której dane dotyczą.

 

  1. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie kontaktującej się przysługują następujące uprawnienia:

Uprawnienie

Podstawa prawna przetwarzania

zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

zgoda na przesyłanie informacji droga elektroniczną (art. 10 ust. 2 UŚUDE)

prawo cofnięcia wyrażonej zgody

TAK

NIE

TAK

prawo dostępu do treści swoich danych osobowych

TAK

TAK

NIE

prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych

TAK

TAK

NIE

prawo przeniesienia danych osobowych

NIE

NIE

NIE

prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

NIE

TAK

NIE

prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

TAK

TAK

NIE

 

Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody może nastąpić w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych uprawnień zapraszamy do kontaktu na dane kontaktowe podane poniżej.

 

  1. Konsekwencje niepodania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów. Zaniechanie podania danych uniemożliwi nam prowadzenie działań marketingowych lub udzielenie odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie.

 

  1. Bezpieczeństwo danych osobowych

Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych przez nas danych osobowych stanowi dla nas cel priorytetowy. W związku z tym podejmujemy jak najdalej idące kroki, aby przetwarzane dane osobowe zostały należycie zabezpieczone. Śródki techniczne i organizacyjne służące do zabezpieczenia danych osobowych są zgodne z wymogami obowiązujących przepisów RODO, a także adekwatne do poziomu potencjalnego ryzyka ich naruszenia, które poddajemy bieżącej ocenie.

 

III. Postanowienia końcowe

Postanowienia niniejszej Polityki prywatności mogą ulegać zmianom. Nowe zasady ochrony prywatności będą publikowane na stronie internetowej wraz z podaniem daty, od której wchodzą w życie.
W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności mają zastosowanie przepisy RODO, UODO, UŚUDE, PT oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 459 ze zm.).
Wszelkie pytania oraz wątpliwości dotyczące niniejszej Polityki prywatności należy kierować na korespondencyjnie na adres naszej siedziby.