myb logo
OFERTA

Współpracujemy z klientami w branży motoryzacyjnej,
by pomóc im osiągnąć sukces rynkowy

Łączymy wiedzę, doświadczenie i strategię. Dążymy do odkrycia i pełnego wykorzystania potencjału biznesowego. Wspieramy dynamiczne tempo rozwoju.

Usługi
Usługi, które świadczymy

Doradztwo, szkolenia, wdrożenia

Wiemy, że zrozumienie wyzwań i celów danej firmy jest pierwszym i najważniejszym krokiem do osiągnięcia sukcesu. Nasi Klienci zwracają się do nas po praktyczne porady i strategie, które są dostosowane do ich potrzeb, oczekiwań i możliwości.

Dostarczamy rozwiązania dopasowane do zmieniających się potrzeb branży motoryzacyjnej.

Organizacja i procesy dealerskie

Oferujemy dedykowane wsparcie w rozwoju poniższych aspektów funkcjonowania biznesu dealerskiego. Wdrażamy od podstaw lub usprawniamy narzędzia i procesy oraz system monitoringu z wykorzystaniem kluczowych wskaźników. Współpraca może przyjąć postać doradztwa, coachingu, szkoleń lub innej formy zgodnej z potrzebami klienta.

Sprzedaż

  • Aktywna sprzedaż, up-selling i cross-selling
  • Monitoring aktywności handlowców
  • Zarządzanie lejkiem sprzedaży
  • Zarządzanie magazynem
  • Jakość obsługi klienta
  • Sprzedaż online

HR

  • Struktura i organizacja
  • Polityka personalna
  • HR Business Partner
  • Model kompetencji menedżerskich
  • System wynagrodzeń

Serwis

  • Zarządzanie warsztatem
  • Retencja klienta
  • Utylizacja car parku

Nowe trendy i zmiany rynkowe

  • Model agencyjny
  • Elektromobilność

Marketing

  • Plan i budżet marketingowy
  • Zarządzanie bazą danych klientów
  • Customer journey
procesy obsługi dealerskiej

Customer journey

Customer journey to kombinacja dynamicznych etapów, które kształtują doświadczenie klienta wg jego potrzeb i upodobań. Podróż kupującego samochód trwa od wstępnego zapytania o dostępne pojazdy aż po doświadczenie po zakupie.

Zadaniem dealera jest kształtowanie wartości dodanej na każdym etapie procesu sprzedaży, aby z każdym krokiem zwiększać gotowość klienta do zakupu, a tym samym maksymalizować konwersję w lejku sprzedaży.

W obsłudze posprzedażnej należy natomiast wykorzystać liczne możliwości kontaktu z klientem, aby kształtować jego przywiązanie do dealera i zwiększać szansę ponownego zakupu.

Specjaliści MIND YOUR BUSINESS doradzają i szkolą we wszystkich kwestiach związanych z tym, jaką proces podróży klienta powinien przyjąć formę, aby doprowadzić do wartościowej sprzedaży połączonej z satysfakcją klienta.

customer journey - droga od decyzji o zakupie auta po finalizację transakcji

Sprzedaż samochodów używanych

Samochody używane to istotne źródło zysku, które umożliwia kilkukrotną realizację marży na sprzedaży tego samego pojazdu w całym cyklu jego życia. Istotną rolę odgrywają przy tym nie tylko kompetencje sprzedażowe, ale również zakupowe i umiejętność właściwej wyceny pojazdu.

Większej dynamiki wymaga również zarządzanie magazynem pojazdów i aktywne kształtowanie oferty, aby skutecznie konkurować z innymi dealerami i platformami e-commerce.

Specjaliści MIND YOUR BUSINESS to doświadczeni praktycy w zakresie maksymalizacji zysku ze sprzedaży aut używanych. Czerpiemy z wieloletnich doświadczeń projektowych oraz znajomości specyfiki różnych modeli biznesowych. Wdrażamy lub usprawniamy procesy w oparciu o najnowsze rozwiązania i narzędzia.

sprzedaż samochodów używanych przez dealera

Aftersales

Obsługa posprzedażna to jeden z kluczowych obszarów biznesowych punktu dealerskiego. Stanowi ona ważne źródło przychodów i rentowności oraz istotny etap budowania satysfakcji i lojalności klientów.

Pełne wykorzystanie potencjału Aftersales wymaga profesjonalnego zarządzania obszarami:

  • serwis mechaniczny (warsztat)
  • sprzedaż części zamiennych
  • obsługa klienta.

Realizacja wysokiej jakości usług serwisowych i zapewnienie odpowiedniej efektywności realizowanych zleceń zależy od współdziałania doradców serwisowych, mistrza serwisu i kierownika działu oraz działu marketingu i CRM.

Z kolei sukces w sprzedaży części zamiennych wynika z właściwego wykorzystania wszystkich kanałów ich dystrybucji:

  • własny serwis
  • aktywna dosprzedaż
  • sprzedaż przez ladę i do niezależnych serwisów
  • sklep online

Eksperci MIND YOUR BUSINESS posiadają wieloletnie doświadczenie we wszystkich aspektach zarządzania obszarem Aftersales. Wdrażamy nowoczesne rozwiązania, szkolimy w zakresie standardów i procesów. Działamy na poziomie strategicznym i operacyjnym (np. wsparcie techniczne w serwisie, rozliczenia gwarancji, zarządzanie magazynem), digitalizacja kontaktu z klientem).

serwis dealerski pozakupowy

Akcesoria

Pełne wykorzystanie potencjału biznesu zależy m.in. od umiejętnej dosprzedaży usług i produktów dodatkowych. Sprzedaż akcesoriów pozwala osiągnąć 2 ważne cele:

  • istotny wzrost dochodowości (ze względu na wysoką marżowość)
  • satysfakcję kliencką (dzięki doposażeniu samochodu dodatkowe elementy).

Skuteczność ich sprzedaży zależy od konkretnych działań. Są to m.in.: znajomość oferty akcesoriów przez doradców handlowych i serwisowych, umiejętność wkomponowania ich w proces sprzedaży, odpowiednia ekspozycja w salonie i serwisie, zarządzanie magazynem.

Bogate doświadczenie i praktyczne wiedza ekspertów MIND YOUR BUSINESS pozwala nam zaoferować sprawdzone rozwiązania, które skutecznie rozwijają sprzedaż akcesoriów w salonie i serwisie. Doradzamy i uczymy dobrych praktyk w zarządzaniu procesami i wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań wspierających.

akcesoria samochodowe u dealera

Sprzedaż on-line

Szacuje się, że około jedna trzecia klientów salonów dealerskich preferuje kontakt zdalny. Znalezienie pożądanego samochodu we własnym tempie, łatwo i komfortowo to nowa generacja potrzeb. Szybkość reakcji, dostępność online i wygoda klienta to filary nowoczesnej sprzedaży.

Sprzedaż przez internet nie musi być trudna, a może być atrakcyjna, zarówno dla klienta, jak i salonu. Prowadzona wielokanałowo przez odpowiednio przygotowane do tego osoby, reprezentuje znaczący potencjał rozwoju biznesu.

Eksperci MIND YOUR BUSINESS posiadają kompleksową wiedzę na temat wykorzystania potencjału sprzedaży on-line. Strategie i taktyki, które wdrażamy są dopasowane do możliwości i potrzeb każdego klienta gwarantując realne wyniki i wzrost przychodu. 

sprzedaż samochodów online

Contact Center

Business Development Center (BDC) to kluczowy punkt w procesie sprzedaży. Zapewnienie pozytywnego pierwszego kontaktu z klientem zwiększa szanse na pozytywną decyzję zakupową. Liczy się przy tym czas reakcji, wygoda kontaktu i jakość obsługi.

Skuteczność działania BDC zależy m.in. od:

  • precyzyjnej definicji procesu i charakteru wielokanałowej obsługi klienta
  • wdrożenia odpowiedniego systemu obsługi
  • kompetencji i systemu wynagradzania pracowników.

Wsparcie ekspertów MIND YOUR BUSINESS to nie tylko przeprowadzenie zespołu przez kilka skryptów szkoleniowych. Nasze sprawdzone w praktyce strategie gwarantują kompleksowe wdrożenie procesów, narzędzi i pracowników, w celu profesjonalnej obsługi klienta i wzrostu ilości oraz wartości transakcji.

wsparcie klientów dealera

F&I

Liczba aut kupowanych za gotówkę systematycznie spada. Rata miesięczna, która kiedyś obejmowała jedynie cenę auta, teraz nierzadko zawiera szereg usług dodatkowych, jak np. pakiet serwisowy, wymiana kół czy karta paliwowa.

Stwarza to olbrzymi potencjał, który polega na:

  • łatwiejszej dosprzedaży opcji wyposażenia samochodu i usług serwisowych dzięki rozłożeniu ich ceny w ratach miesięcznych
  • realizacji marży na usługach finansowych.

Dodatkowo, nowoczesne formy finansowania pozwalają na zwiększenie lojalności klientów i szansy na ponowny zakup samochodu (w wykorzystaniem tzw. działań End-of-Term).

Jako MIND YOUR BUSINESS wdrażamy sprawdzone procesy sprzedaży usług F&I. Kształtujemy kompetencję doradców handlowych i sprzedawców F&I w celu zwiększenia penetracji tych usług.

finansowanie i ubezpieczenie auta

Elektromobilność

Rosnące zainteresowanie konsumentów samochodami elektrycznymi, coraz szersza gama modeli oraz korzyści dla ich użytkowników przyczyniają się do wzrostu sprzedaży tych pojazdów.

Skuteczna sprzedaż w tym obszarze wymaga od dealerów strategicznej zmiany dotyczącej praktycznie każdego aspektu ich działalności, a w tym w szczególności:

  • kompetencja doradców handlowych
  • kompetencja serwisu
  • model przychodowy w świetle mniejszej liczby napraw
  • zapewnienie możliwości ładowania.

Eksperci MIND YOUR BUSINESS posiadają obszerną i aktualną wiedzę w obszarze elektromobilności. Oceniamy stan gotowości do sprzedaży we wszystkich kluczowych wymiarach. Oferujemy dogłębną analizę sytuacji i propozycje zmian w celu zwiększenia wolumenu i rentowności sprzedaży.

elektromobilność

Social selling

Nowocześni handlowcy muszą poruszać się w świecie online równie dobrze, jak w rozmowie telefonicznej lub kontakcie bezpośrednim. Social Selling pozwala im utrzymywać kontakt z klientami w bardzo nieinwazyjny sposób.

Badania dowodzą, że media społecznościowe są skutecznym kanałem pozyskiwania leadów i rekomendacji oraz realnie skracają proces sprzedaży.Umożliwiają one również efektywne zarządzanie reputacją firmy, budowanie relacji i wzmacnianie lojalności klienta.

Jeśli szukasz eksperta z obszaru motoryzacji, który stworzy lub ulepszy Twój proces social sellingu, skorzystaj z naszych możliwości. Doświadczeni eksperci MIND YOUR BUSINESS przeszkolą Twój dział sprzedaży w każdym aspekcie prezentacji firmy i oferty online.

social marketing dla dealera

Marketing

Działania marketingowe to klucz do pozyskiwania nowych klientów i utrzymania relacjami z obecnymi w celu budowania lojalności i długofalowego zysku.

Marketing dealerski przenika całą organizację (samochody nowe, używane i Aftersales, F&I) i wymaga kompleksowego podejścia, które obejmuje m.in. reklamę płatną, media społecznościowe, marketing bezpośredni. Kluczową rolę odgrywa strona marki lub dealera, która często staje się jego wirtualnym salonem.

W MIND YOUR BUSINESS pomagamy zrozumieć specyfikę marketingu dealerskiego i realizujemy sprawdzone rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojej firmy – od przemyślanej strategii po jej rzetelną realizację, która wspiera osiąganie celów sprzedażowych.

marketing salonu dealerskiego
Eksperci
Gwarancja profesjonalizmu

Kim Jesteśmy

Najtrudniejsze wyzwania wymagają najlepszych ludzi, którzy tworzą skuteczne rozwiązania. Dlatego stworzyliśmy zespół ekspertów, którzy są gwarancją profesjonalizmu, doświadczenia i rzetelności i działają w najwyższej trosce o powierzone projekty i biznes naszych klientów. Naszą misją jest poprawa poziomu sprzedaży i zyskowności firm w branży motoryzacyjnej oraz ich udziałów rynkowych.

PARTNERZY
Poznaj naszych klientów

z kim pracujemy

KONTAKT
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Szukasz sprawdzonego przewodnika w biznesie?

Chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci osiągnąć
Twoje cele biznesowe?

Sprzedaż akcesoriów

DZIEŃ 1 - dla managerów

DIAGNOZA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

MODUŁ 1: Procesy sprzedaży akcesoriów

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

DZIEŃ 2 - dla pracodawców

MODUŁ 2: Planowanie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

MODUŁ 3: Techniki sprzedaży

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Formularz zapytania

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Zawartość treści:
I. Administrator
II. Proces przetwarzania danych osobowych
III. Postanowienia końcowe

 

  1. Administrator

Administratorem strony internetowej www.myb.pl, sypro.myb.pl oraz administratorem danych osobowych osób wysyłających zapytanie poprzez formularz kontaktowy oraz kontaktujących się na podane w zakładce „Kontakt” dane kontaktowe jest przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą mindYOURbusiness! Mateusz Dmowski z siedzibą w Warszawie przy ul. Podłużnej 45/14 (03-290 Warszawa), posiadający numer NIP: 5361562213 oraz numer REGON: 016363339, dalej: my.

 

  1. Proces przetwarzania danych osobowych

Podawane nam dane osobowe przetwarzamy zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1), dalej: RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000), dalej: UODO, a także innymi aktami normatywnymi prawa krajowego oraz Unii Europejskiej.
W trosce o transparentność procesu przetwarzania danych osobowych, a także respektując autonomię informacyjną osób, których dane przetwarzamy, stosowanie do treści art. 13 RODO, poniżej podajemy informacje o przetwarzaniu według następującego porządku:

  1. Cel przetwarzania, podstawa prawna i okres przechowywania danych osobowych,
  2. Odbiorcy danych osobowych,
  3. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych,
  4. Konsekwencje niepodania danych osobowych,
  5. Bezpieczeństwo danych osobowych.
  1. Cele przetwarzania, podstawa prawna i okres przechowywania danych osobowych

Cele przetwarzania danych osobowych

  • prowadzenie działań marketingowych, w tym wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
  • udzielenie odpowiedzi na zapytanie, w zależności od potrzeb – podjęcie działań zgodnie z życzeniem osoby kontaktującej się

Podstawa prawna

  • zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • zgoda z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.; dalej: UŚUDE
  • prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Okres przechowywania danych osobowych

  • do momentu wniesienia sprzeciwu wobec ich dalszego przetwarzania lub wycofania zgody
  • niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub podjęcia działań zgodnie z życzeniem osoby kontaktującej się

 

  1. Odbiorcy danych osobowych

Podane nam dane osobowe udostępniamy wyłącznie trzem grupom podmiotów. W pierwszej kolejności są to nasi pracownicy i współpracownicy, którzy zajmują się obsługą kierowanych do nas zapytań i muszą mieć dostęp do zebranych danych w celu wykonywania powierzonych im zadań służbowych. Każdej osobie zaangażowanej w przetwarzanie danych osobowych wydajemy odpowiednie upoważnienie. Podane nam dane osobowe udostępniamy również stale współpracującym z nami podmiotom przetwarzającym, z usług których korzystamy w celu bardziej efektywnego wykonywania podejmowanych przez nas działań, np. dostawcy usług IT, utrzymanie strony internetowej. W takim przypadku przekazanie danych następuje na podstawie podpisanych umów powierzenia do przetwarzania danych osobowych, w których zobowiązujemy naszych dostawców do zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. W pewnych sytuacjach możemy także przekazać przetwarzane przez nas dane innym odbiorcom, np. administratorom serwisów społecznościowych, z którymi jest zintegrowana nasza strona. Czynimy to jednak jedynie w niezbędnym zakresie i w uzasadnionych przypadkach lub za zgodą osoby, której dane dotyczą.

 

  1. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie kontaktującej się przysługują następujące uprawnienia:

Uprawnienie

Podstawa prawna przetwarzania

zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

zgoda na przesyłanie informacji droga elektroniczną (art. 10 ust. 2 UŚUDE)

prawo cofnięcia wyrażonej zgody

TAK

NIE

TAK

prawo dostępu do treści swoich danych osobowych

TAK

TAK

NIE

prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych

TAK

TAK

NIE

prawo przeniesienia danych osobowych

NIE

NIE

NIE

prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

NIE

TAK

NIE

prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

TAK

TAK

NIE

 

Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody może nastąpić w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych uprawnień zapraszamy do kontaktu na dane kontaktowe podane poniżej.

 

  1. Konsekwencje niepodania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów. Zaniechanie podania danych uniemożliwi nam prowadzenie działań marketingowych lub udzielenie odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie.

 

  1. Bezpieczeństwo danych osobowych

Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych przez nas danych osobowych stanowi dla nas cel priorytetowy. W związku z tym podejmujemy jak najdalej idące kroki, aby przetwarzane dane osobowe zostały należycie zabezpieczone. Śródki techniczne i organizacyjne służące do zabezpieczenia danych osobowych są zgodne z wymogami obowiązujących przepisów RODO, a także adekwatne do poziomu potencjalnego ryzyka ich naruszenia, które poddajemy bieżącej ocenie.

 

III. Postanowienia końcowe

Postanowienia niniejszej Polityki prywatności mogą ulegać zmianom. Nowe zasady ochrony prywatności będą publikowane na stronie internetowej wraz z podaniem daty, od której wchodzą w życie.
W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności mają zastosowanie przepisy RODO, UODO, UŚUDE, PT oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 459 ze zm.).
Wszelkie pytania oraz wątpliwości dotyczące niniejszej Polityki prywatności należy kierować na korespondencyjnie na adres naszej siedziby.