Skip to content

Agata Pawłowska

Zarządzanie, Doradztwo, Sprzedaż, Szkolenia, Nowe procesy, Coaching

Trenerka i konsultantka biznesowa z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu, zdobytym m.in. w strukturach korporacyjnych Philips i Star Alliance. Od ponad dekady związana z firmą Apple jako trener handlowo-produktowy, współpracuje także z czołowymi firmami szkoleniowymi i klientami z różnych branż – od bankowości i finansów, przez automotive, po nowoczesne technologie. Realizowała projekty m.in. dla PKO BP, BMW, Jaguar Land Rover, Philip Morris, Costa Coffee, Siemens, Intercars czy Totalizatora Sportowego.

Specjalizuje się w szkoleniach i coachingu w obszarach sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji menedżerskiej oraz wdrażania standardów. Prowadzi projekty doradcze, webinary i certyfikacje, a jej podejście łączy praktyczne doświadczenie biznesowe z umiejętnością budowania skutecznych, nieszablonowych rozwiązań.

Zadaj pytanie

Masz pytanie?
Wypełnij formularz. Skontaktuję się z Tobą.

Informacje prawne

Agata Pawłowska

Trenerka i konsultantka biznesowa z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu, zdobytym m.in. w strukturach korporacyjnych Philips i Star Alliance. Od ponad dekady związana z firmą Apple jako trener handlowo-produktowy, współpracuje także z czołowymi firmami szkoleniowymi i klientami z różnych branż – od bankowości i finansów, przez automotive, po nowoczesne technologie. Realizowała projekty m.in. dla PKO BP, BMW, Jaguar Land Rover, Philip Morris, Costa Coffee, Siemens, Intercars czy Totalizatora Sportowego.

Specjalizuje się w szkoleniach i coachingu w obszarach sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji menedżerskiej oraz wdrażania standardów. Prowadzi projekty doradcze, webinary i certyfikacje, a jej podejście łączy praktyczne doświadczenie biznesowe z umiejętnością budowania skutecznych, nieszablonowych rozwiązań.

Wywiad

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Moja ścieżka kariery jest bardzo różnorodna. Począwszy od pracy na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży korporacyjnej w dużych międzynarodowych firmach, jak Philips czy Star Alliance po decyzję o podjęciu pracy na własny rachunek.
Od ponad 10 lat pracuję jako trener handlowo-produktowy z firmą Apple. Ponadto pracuję dla kilku czołowych firm szkoleniowych w Polsce, jak i dla moich własnych Klientów, de facto z każdej branży. Wymienię tylko kilka z nich, kierując się długością i skalą projektu: Bank PKO BP, BMW, Peugeot/Citroen, KIA, Skoda, Jaguar&LandRover, Philip Morris, Costa Coffee, Siemens, EFL, Alior Bank, Instytucje publiczne, Intercars, Totalizator Sportowy, CBRE, Okręgowa Izba Radców Prawnych.

Czym zajmujesz się w MYB?

Trener / Coach / Konsultant / Assesor

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Lubię sięgać po praktyczne i jednocześnie nieoczywiste rozwiązania.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Moje własne doświadczenie biznesowe odgrywa bardzo ważną rolę w mojej pracy jako konsultanta/trenera. Jest to bardzo pomocne narzędzie, które pozwala mi na zbudowanie większej wiarygodności w oczach klienta. Dzięki temu, że miałem styczność z różnymi aspektami prowadzenia biznesu, potrafię lepiej zrozumieć perspektywę klienta i zidentyfikować problemy, z którymi może się borykać.
Mając własne doświadczenie biznesowe, rozumiem realia biznesu, a to pozwala mi posługiwać się konkretnymi przykładami, które pomagają w zrozumieniu różnych aspektów od twardych wskaźników po aspekty związane z zarządzaniem ludźmi. Dodatkowo, potrafię zaoferować praktyczne wskazówki, jak rozwiązać problemy i uniknąć błędów, których sam lub moi inni klienci doświadczyli.
Moje doświadczenia pozwalają mi spojrzeć na problemy klienta z różnych perspektyw i zaproponować rozwiązania, które mogą być skuteczne w praktyce. Wszystko to pozwala mi pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Po pierwsze, moje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe pozwala mi spojrzeć na problemy z różnych perspektyw, zidentyfikować ich przyczyny i zaoferować skuteczne, rozwiązania. Potrafię słuchać, aby mieć pewność, że to co ważne dla Klienta na pewno wybrzmiało.
Po drugie, moje podejście do rozwiązywania problemów jest bardzo praktyczne, co oznacza, że skupiasz się na tym, co działa w praktyce, a nie tylko na teorii. A to przekłada się na realne korzyści dla Klienta.
Po trzecie, firmy z którymi współpracuję w projektach doradczych cenią sobie fakt, iż jako konsultant, nie jestem emocjonalnie zaangażowana w firmę, co pozwala, mi spojrzeć na sytuację z dystansem i zaproponować nowe i skuteczne rozwiązania.
Po czwarte jestem osobą energiczną, komunikatywną i pozytywnie nastawioną do ludzi i otoczenia. Fajnie się ze mną pracuje.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Najbardziej lubię to, że praca w charakterze trenera, konsultanta wymaga ode mnie ciągłego rozwoju.

A co jest najbardziej wymagające?

Transparentna komunikacja. Moje doświadczenie wskazuje, że bardzo wiele firm, menadżerów mimo deklaracji nie są gotowi w ten sposób się komunikować.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Automotive, Finanse, Nowoczesne technologie, Sprzedaż i obsługa Klienta, IT.