Skip to content

Piotr Ozimski

Zarządzanie, Aftersales, Sprzedaż, Optymalizacja

Trener i doradca biznesowy z ponad 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, F&I, aftersales oraz business & performance w strukturach dealerskich marek premium – Mercedes-Benz, Cadillac, BMW i Volvo. Przez lata odpowiadał za operacyjne zarządzanie dużymi organizacjami dealerskimi, osiągając wolumeny sięgające 2 500 samochodów rocznie.

Jako CEO Dom Volvo i Volvo Studio z sukcesem budował nowoczesną kulturę organizacyjną, integrując obszary sprzedaży i obsługi posprzedażnej w spójną, efektywną całość. W Mind Your Business realizuje projekty doradcze i szkoleniowe z zakresu zarządzania operacyjnego, optymalizacji procesów dealerskich oraz rozwoju kompetencji menedżerskich.

Łączy strategiczne spojrzenie z praktycznym doświadczeniem, pomagając firmom motoryzacyjnym zwiększać efektywność i rentowność poprzez świadome zarządzanie ludźmi, procesami i wynikami.

Zadaj pytanie

Masz pytanie?
Wypełnij formularz. Skontaktuję się z Tobą.

Informacje prawne

Piotr Ozimski

Trener i doradca biznesowy z ponad 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, F&I, aftersales oraz business & performance w strukturach dealerskich marek premium – Mercedes-Benz, Cadillac, BMW i Volvo. Przez lata odpowiadał za operacyjne zarządzanie dużymi organizacjami dealerskimi, osiągając wolumeny sięgające 2 500 samochodów rocznie.

Jako CEO Dom Volvo i Volvo Studio z sukcesem budował nowoczesną kulturę organizacyjną, integrując obszary sprzedaży i obsługi posprzedażnej w spójną, efektywną całość. W Mind Your Business realizuje projekty doradcze i szkoleniowe z zakresu zarządzania operacyjnego, optymalizacji procesów dealerskich oraz rozwoju kompetencji menedżerskich.

Łączy strategiczne spojrzenie z praktycznym doświadczeniem, pomagając firmom motoryzacyjnym zwiększać efektywność i rentowność poprzez świadome zarządzanie ludźmi, procesami i wynikami.

Wywiad

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Od ponad 30 lat związany jestem z branżą motoryzacyjną w Polsce. W tym czasie znacząco zwiększałem rentowność działów operacyjnych, a następnie organizacji dealerskich marek premium: Mercedes-Benz, Cadillac, BMW i VOLVO.
Ostatnie 9 lat piastowałem stanowisko prezesa zarządu największego (fabrycznego) dealera VOLVO w Polsce.
Wdrażając odpowiednie strategie podnoszę efektywność organizacji przyczyniając się do ich sukcesu rynkowego przy zachowaniu najwyższego poziomu zadowolenia klientów i pracowników.

Czym zajmujesz się w MYB?

Konsultacjami, szkoleniami i zarządzaniem projektami we wszystkich obszarach organizacji ze szczególnym uwzględnieniem właściwych procesów obsługowych i zarządczych, współpracy pomiędzy działami, rentowności biznesu, odpowiedniego planowania i budżetowania przedsiębiorstwa.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

…posiadam bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką z zakresu zarządzania dużymi jednostkami dealerskimi i chcę dzielić się moją wiedzą i doświadczeniem z klientami.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Doświadczenie biznesowe pozwala mi reagować na zmieniające się oczekiwania klientów i pracowników oraz przyczynia się do budowania wiarygodności mojej osoby jako praktyka.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Kwalifikacje umożliwiają mi identyfikację problemów danej organizacji z pozycji „lotu ptaka”, poznanie przyczyn i oferowanie skutecznych, sprawdzonych w praktyce rozwiązań.
Taki proces w relatywnie krótkim czasie generuje dla klienta wymierne korzyści organizacyjne i finansowe.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Proces dochodzenia do wypracowanego wspólnie z klientem celu przy zastosowaniu nowoczesnych narzędzi biznesowych i moich kompetencji oraz wykorzystania energii jakie reprezentuje grupa.

A co jest najbardziej wymagające?

Zróżnicowany poziom wiedzy i doświadczenia członków zespołów oraz motywowanie teamów szkoleniowych do zmiany postaw, a w konsekwencji do osiągania wspólnych celów.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Lubię współpracować z firmami które są gotowe rozwijać swój potencjał i są otwarte na wdrażanie niezbędnych zmian w zmieniającym się dynamicznie otoczeniu konkurencyjnym. W branży automotive, szczególnie w segmencie premium czuję się jak w domu.