Skip to content

Michał Rytel

Automotive, Akcesoria, Motocykle, Części zamienne

Trener i doradca biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży akcesoriów i części zamiennych w branży motoryzacyjnej. Karierę rozpoczął w Mercedes-Benz, a od 2010 roku związany był z marką BMW, gdzie odpowiadał za sprzedaż części, akcesoriów i doposażeń, a także za uruchomienie nowego salonu BMW Motorrad i zarządzanie sprzedażą motocykli. W kolejnych latach specjalizował się w rozwoju sprzedaży akcesoriów BMW, MINI i BMW Motorrad, łącząc kompetencje sprzedażowe z wiedzą o synergii między działami handlowymi, serwisowymi i marketingiem.

W Mind Your Business prowadzi szkolenia i projekty doradcze w obszarze sprzedaży akcesoriów, pomagając dealerstwom i organizacjom motoryzacyjnym budować rentowną i efektywną strategię sprzedaży. Szczególnie bliska jest mu branża motocyklowa, w której łączy zawodowe doświadczenie z osobistą pasją.

Zadaj pytanie

Masz pytanie?
Wypełnij formularz. Skontaktuję się z Tobą.

Informacje prawne

Michał Rytel

Trener i doradca biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży akcesoriów i części zamiennych w branży motoryzacyjnej. Karierę rozpoczął w Mercedes-Benz, a od 2010 roku związany był z marką BMW, gdzie odpowiadał za sprzedaż części, akcesoriów i doposażeń, a także za uruchomienie nowego salonu BMW Motorrad i zarządzanie sprzedażą motocykli. W kolejnych latach specjalizował się w rozwoju sprzedaży akcesoriów BMW, MINI i BMW Motorrad, łącząc kompetencje sprzedażowe z wiedzą o synergii między działami handlowymi, serwisowymi i marketingiem.

W Mind Your Business prowadzi szkolenia i projekty doradcze w obszarze sprzedaży akcesoriów, pomagając dealerstwom i organizacjom motoryzacyjnym budować rentowną i efektywną strategię sprzedaży. Szczególnie bliska jest mu branża motocyklowa, w której łączy zawodowe doświadczenie z osobistą pasją.

Wywiad

Jak wyglądała dotychczasowa ścieżka Twojej kariery. Z kim pracowałeś do tej pory?

Cała moja dotychczasowa kariera zawodowa jest związana z branżą automotive. Swoje pierwsze poważne doświadczenie zdobyłem w marce Mercedes-Benz jako pracownik działu callcenter, następnie jako sprzedawca w dziale części zamiennych i akcesoriów.
W 2010 roku związałem się z marką BMW w dziale Aftersales, gdzie zajmowałem się sprzedażą części zamiennych oraz akcesoriów. Kolejnym wyzwaniem zawodowym w ramach pracy w BMW było otwarcie nowo powstałego salonu BMW Motorrad. Do moich obowiązków należało zarządzanie sprzedażą motocykli oraz akcesoriami motocyklowymi. Od 2015 roku byłem odpowiedzialny za sprzedaż Akcesoriów i szeroko pojęte zagadnienie doposażeń pojazdów BMW MINI i BMW Motorrad.

Czym zajmujesz się w MYB?

W MYB zajmuję się prowadzeniem szkoleń z zakresu sprzedaży akcesoriów w branży automotive.

Proszę dokończ zdanie: Jestem Doradcą biznesowym, bo…

Jestem doradcą biznesowym, bo chcę podzielić się wiedzą i doświadczeniem, tak aby sprzedaż akcesoriów była skuteczna, zyskowna i przynosząca satysfakcję nie tylko klientom.

Jaką rolę odgrywa w doradztwie Twoje własne doświadczenie biznesowe?

Moje wieloletnie doświadczenie biznesowe związane z zarządzaniem i sprzedażą akcesoriów odgrywa kluczowe znaczenie. Na przestrzeni kilkunastu lat pracy w dealerstwie, wiem jak istotna jest synergia między działami sales, aftersales i nowoczesnym marketingiem.

Dlaczego firmy korzystają z Twojego wsparcia?

Firmy korzystają z mojego wsparcia, ponieważ moim największym atutem jest szeroka wiedza o procesach w sprzedaży akcesoriów.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

W pracy najbardziej lubię osiągać satysfakcję wynikającą z zadowolenia klienta.

A co jest najbardziej wymagające?

Najbardziej wymagającym jest dokładna, wnikliwa i wielopoziomowa analiza funkcjonowania tak, aby dobrze dopasować szkolenie lub plan naprawczy do klienta.

Z jakimi firmami / branżami lubisz pracować?

Najbliższa jest mi branża motoryzacyjna, a w szczególności, ze względu na pasję, rynek motocyklowy.