Skip to content
Usługi Mind Your Business - Customer journey

Customer journey

Specjaliści MIND YOUR BUSINESS doradzają i szkolą we wszystkich kwestiach związanych z tym, jaką proces podróży klienta powinien przyjąć formę, aby doprowadzić do wartościowej sprzedaży połączonej z satysfakcją klienta.

Customer journey to kombinacja dynamicznych etapów, które kształtują doświadczenie klienta wg jego potrzeb i upodobań. Podróż kupującego samochód trwa od wstępnego zapytania o dostępne pojazdy aż po doświadczenie po zakupie.

Zadaniem dealera jest kształtowanie wartości dodanej na każdym etapie procesu sprzedaży, aby z każdym krokiem zwiększać gotowość klienta do zakupu, a tym samym maksymalizować konwersję w lejku sprzedaży.

W obsłudze posprzedażnej należy natomiast wykorzystać liczne możliwości kontaktu z klientem, aby kształtować jego przywiązanie do dealera i zwiększać szansę ponownego zakupu.

Potrzebujesz wsparcia?

Każda firma ma inne potrzeby i cele – dlatego zawsze zaczynamy od rozmowy o realnych wyzwaniach. Wypełnij formularz, a nasi eksperci przedstawią propozycję dopasowaną do Twojej organizacji i pokażą, jak możemy pomóc osiągnąć lepsze wyniki.

Informacje prawne